Babyboom 1.0


Het is babyboom in onze familie- en vriendenkring,
zo zijn er al enkele kleine schatten geboren
en zijn er nog enkele op komst.



Dat ik het leuk vind om steeds iets zelfgemaakt cadeau te geven, 
vertelde ik al eerder, daarom hier mijn eerste presentje van deze babyboom:
twee warme truien voor klein Raf.
Perfect voor de frissere temperaturen van de laatste dagen.


Net zoals hier en hier
koos ik ook nog eens voor de La Maison Victor-Ernest sweater.
Dit keer in maatje 62.



De stoffen zijn er twee uit mijn voorraad,
allebei gekocht bij Stof op Zolder.


De eerste is een restje van het eerste pyjamaatje van Nio:
een french terry van Hilco met geometrische beren.


De tweede is er eentje in de kaki grill-french terry
uit een vorige collectie van See You at Six.
Hiervan heb ik nog net genoeg om ook een exemplaar
voor Nio te maken!



Stoffen: Crystal bear french terry - Hilco 
French terry grill chive green - SY@6
Allebei van Stof op Zolder (maar uitverkocht)

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts